Mediaeducational blog

Խոսքի մշակույթ, 11-րդ դասարան (ապրիլ-մայիս)

Оставьте комментарий


Ռուբինա Նազարյան «Մայրենին բոլորի համար››

Յ.Ավետիսյան «Հնչյունաբանություն››

Բառակազմություն: Հնչյունաբանություն. ուղղագրություն, հնչյունափոխություն:

Իմաստաբանություն. հոմանիշ և հականիշ բառեր, համանուններ և հարանուններ:

1. Կատարել ուղղագրական վարժությունները:

2. Գտնել հոմանիշ զույգերն ու եռյակները. անծանոթ բառերը բացատրել՝ օգտվելով

բացատրական բառարաններից:

3. Բառագործածության սխալները. մամուլ, հեռուստատեսություն (ներկայացնել օրինակներ) 

4. Ուսումնասիրել, գրել կարծիք, հիմնավորել ասելիքը:

ԳՐականություն

1. Կարդալ Ավ. Իսահակյանի «Լիլիթը›› պատմվածքը

Կանացի էության ո՞ր տարբերակն եք նախընտրում՝ գեղեցիկ ու անհնազանդ Լիլիթի՞ն, թե՞ հեզ ու բարի Եվային: Ինչո՞ւ:

Հիմնավորե՛ք ասելիքը:

2. Լևոն Շանթ «Հին աստվածներ››;

  • Կարդալ:
  • Գեղագիտական ի՞ նչ կողմնորոշում ուներ խորհրդապաշտությունը. ինչո՞ վ է կապվում դրաման այդ ուղղության հետ:
  • Ինչպե՞ ս է ավարտվում թատերգությունը: Ի՞ նչ դեր ունեն խորհրդանշանները, օրինակ՝ ծովը, երկինքը…
  • Ի՞ նչ է թատերգությունը: Ի՞ նչ գիտեք հայ և համաշխարհային թատրոնի մասին:

Բոլոր աշխատանքները տեղադրեք բլոգներում:

 

 

 

 

 

 

Автор: Yelena Sargsyan

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s