Mediaeducational blog

Մայիսյան հավաք. փորձագիտական ակնարկ

Оставьте комментарий


Ըստ կրթահամալիրի զարգացման ծրագրի` կիրականացվող ծրագրերը կառուցվածքային առումով պետք է նույնը լինեն
  • հետապնդեն կոնկրետ խնդիրների լուծումը
  • առարկային ներկայացվող պահանջները
  • սովորողին ներկայացվող պահանջները
  • ուսումնական միջավայրը և գործիքներ
  • դասավանդողի և սովորողի բլոգներին ներկայացվող պահանջներ

Հասկանալի է, որ յուրաքանչյուր կրթական աստիճան ու միջավայր ունի իրեն բնորոշ առանձնահատկությունները, որ ներկայացվող պահանջները պետք է տարբեր լինեն, մանկավարժությունը ընդհանուր է, չէ:

Թեմատիկ մասի մասին որևէ բան այս պահին չեմ կարող ասել:

Չգտա  նաև տնային հանձնարարություններին և գնահատմանը վերաբերող որևէ մաս:

Автор: Yelena Sargsyan

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s