Mediaeducational blog

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի՝ 2014-2015 ուստարվա առարկայական ծրագրի լրացում

Оставьте комментарий


10-րդ դասարան

 

  • միջին դասարաններում ստացած քերականական գիտելիքների կրկնություն
  • ինքնուրույն  բանավոր և գրավոր խոսք կառուցելու կարողությունների մշակում
  • տեղեկատվության որոնում համակարգչով, հանրագիտարանների, լրացուցիչ գրականության , բառարանների օգնությամբ
  • բնութագրական-վերլուծական խոսք.  կարծիք, դատողական-վերլուծական շարադրանք
  • վերարտադրել տեքստում եղած փաստերը, շարադրել սեփական մտքերը, վերաբերմունք արտահայտել ունեցած տեղեկության վերաբերյալ, թարգմանել, թարգմանաբար փոխադրել
  • նախագծեր կազմել
  • Հայագիտության նշանավոր կենտրոններն ու դպրոցները`Մխիթարյան միաբանություն, Լազարյան ճեմարան, Ներսիսյան դպրոց, Գևորգյան ճեմարան
  • Բառապաշար. բառապաշարի հարստացման միջոցները`բառակազմություն, փոխառություն, պատճենում, փոխառյալ և բնիկ բառերի համարժեքությունը
  • Բառատեսակներն ըստ իմաստի և ձևի փոխհարաբերության ( հոմանիշային շարքեր, հականիշների զույգեր, համանունների խմբեր, հարանուններ)Բառապաշարի շերտերը`նորաբանություններ և հնաբանություններՀնաբանությունների ոճական արժեքը գեղարվեստական խոսքումՆորաբանությունների անվանողական և ոճական արժեքը մամուլի լեզվում

Հայ գրականություն

  • Սասնա ծռեր
  • Նահապետ Քուչակ
  • Սայաթ-Նովա
  • Հակոբ Պարոնյան
  • Ավետիք Իսահակյան
  • Միսաք Մեծարենց
  • Հովհաննես Թումանյան
  • Վահան Տերյան
  • Եղիշե Չարենց

Արտադասարանական ընթերցանություն

  • Րաֆֆի
  • Մուրացան

Արտասահմանյան գրականություն

11-րդ դասարան

  • Ավետիք Իսահակյան
  • Դերենիկ Դեմիրճյան
  • Գրիգոր Զոհրապ
  • Դանիել Վարուժան
  • Լևոն Շանթ
  • Ակսել Բակունց
  • Վահան Տերյան
  • Հովհաննես Թումանյան
  • Եղիշե Չարենց

Արտասահմանյան գրականություն

Ուսումնական գործունեություն

  • տեղեկատվության որոնում համակարգչով, թեմատիկ բառախմբերի, հարցաթերթիկների կազմում
  • էսսե,  հոդված, զեկուցում
  • գրական ինքնուրույն փորձեր. հեքիաթ, առակ, բանաստեղծություն, պատմվածք, բեմագիր(սցենար)
  • կազմակերպել հանդիպումներ` դրսևորելով համապատասխան խոսքային վարքագիծ
  • հետազոտական աշխատանքներ
  • ելույթներ, բանավեճեր
  • տվյալ ժամանակաշրջանում գերիշխող  ուղղությունների, գրական ժանրերի  իմացություն
  • թարգմանություններ
  • հոդված «Անհատի ապրելունակությունը բնական և էքստրեմալ  իրավիճակներում»
  • խնդիրների և հարցերի ճշգրիտ ձևակերպում
  • վարկածների առաջադրում, ստուգում, ճշտում

12-րդ դասարան

  1. Հայ հին և միջնադարյան գրականություն
  • Բանահյուսություն
  • Պատմագրություն
  • Գրիգոր Նարեկացի, Ֆրիկ,  Նահապետ Քուչակ, Սայաթ-Նովա
  1. Հայ նոր գրականություն
  • Ռոմանտիզմ — Խաչատուր Աբովյան, Մուրացան, Րաֆֆի
  • Պոեզիա — Միքայել Նալբանդյան, Պետրոս Դուրյան,
  • Սիմվոլիզմ — Միսաք Մեծարենց, Վահան Տերյան
  • Ռեալիզմ — Հակոբ Պարոնյան, Շիրվանզադե, Գրիգոր Զոհրապ, Հովհաննես Թումանյան, Ավետիք Իսահակյան
  1. Նորագույն շրջան
  • Եղիշե Չարենց
  • Ակսել Բակունց
  • Դանիել Վարուժան
  • Պարույր Սևակ
  • Հրանտ Մաթևոսյան
  • Համո Սահյան
  • Շահան Շահնուր

Արտասահմանյան գրականություն

 

  • Հնչյունաբանություն, ուղղագրություն, ուղղախոսություն
  • Բառագիտություն (իմաստաբանություն, դարձվածաբանություն, բառակազմություն)
  • Ձևաբանություն
  • Շարահյուսություն (կետադրություն, փոխակերպումներ)
  • Ոճաբանություն
  1. Լեզվական աշխատանքները կատարվում են գրականությանը զուգահեռ:
  2. Վահան Տերյանի, Հովհաննես Թումանյանի, Եղիշե Չարենցի ստեղծագործություններն ուսումնասիրվում են  10-րդ,  11-րդ դասարաններում՝ կրթահամալիրի ուսումնական օրացույցին համապատասխան (Փետրվարի 8 — մարտի 13 — Կարդում ենք Տերյան, Թումանյան, Չարենց. ստուգատես):
  3. 12-րդ դասարանում դրանք ուսումնասիրվում են որպես հայ գրականության պատմություն :
  4. Ծավալուն ստեղծագործությունների ընթերցանությունը կազմակերպվում է  որպես տնային աշխատանք։
  5. Նյութի քննարկումը կազմակերպվում է դասարանում՝ նախօրոք պատրաստված ու բլոգներում հրապարակված ծրագրերին համապատասխան:

Ուսումնական ճամփորդություններ

  • Մատենադարան
  • Թանգարաններ

Հովհաննես Թումանյանի

Եղիշե Չարենցի

Ավետիք Իսահակյանի

  • Քաղաքային պանթեոն
  • Թատրոն
  • Պատկերասրահ ,ցուցահանդեսներ, գրադարաններ

Հայրենագիտական -ճամփորդություններ

  • Գյումրի- Քաղաքն ու մարդիկ,  Վարպետաց փողոց
  • Դիլիջան
  • Վրաստան
  • Տավուշի մարզ

 

Автор: Yelena Sargsyan

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s