Mediaeducational blog

Տարեկան գործունեության ամփոփում

Оставьте комментарий


2014-2015 ուստարի

Տարեկան գործունեության ամփոփում

1.Ուսումնական նախագծեր

ա. 10-րդ դասարան

Խոսքի մշակույթ.երկշաբաթյա նախագիծ

Խոսքի մշակույթ

Գրականություն

Ամփոփիչ նախագծեր

Անհատական աշխատանք

Տերյանական օրեր

Թումանյանական օրեր

Չարենցյան օրեր

Չարենցյան նախագծի ամփոփում

 Օտարաբանությունները և բառագործածության սխալները.  մամուլ, հեռուստատեսություն  — Անհատական նախագիծ   

«Իմ Թումանյանը» նախագծի ամփոփում

Բանավոր խոսքի զարգացում

Անհատական աշխատանք

Խոսքի մշակույթ (անհատական աշխատանք)

բ. 11-րդ դասարան

Խմբային աշխատանքի նախագիծ

Խոսքի մշակույթ

Ամփոփիչ նախագծեր

Նախագիծ-առաջադրանքներ (ապրիլ)

Անհատական աշխատանք

Տերյանական օրեր

Թումանյանական օրեր

«Իմ Թումանյանը» նախագծի ամփոփում

 

«Հովհաննես Թումանյան» նախագիծ

«Իմ Թումանյանը» նախագծի ամփոփում

Չարենցյան օրեր

Չարենցյան նախագծի ամփոփում

Շտեմարանային հետազոտական աշխատանք

Բանավոր խոսքի զարգացում

Անհատական աշխատանք

Ընթերցանության դաս

Խոսքի մշակույթ (անհատական աշխատանք)

գ. 12-րդ դասարան

Ինքնաստուգում

Գիտելիքների ստուգում, խորհրդատվություն

Անհատական նախագիծ

Տերյանական օրեր

Թումանյանական օրեր

 «Իմ Թումանյանը» նախագծի ամփոփում

Չարենցյան օրեր

Շտեմարանային հետազոտական աշխատանք

Ավարտական քննություններ-խորհրդատվություն 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7.

Ավարտական քննություններ, գիտելիքների ստուգում

2. Ճամփորդություններ

2.Գեղարոտի ջրվեժ

  1. Եվս մի բարձունք հաղթահարվեց
  2. Ապարան, Արագած
  3. Դաս բնության գրկում
  4. «Հայաստանը մերն է»- Սարդարապատ
  5. Զվարթնոց
  6. Դաս Չարենցի տուն- թանգարանում «Չարենցը իր և ժամանակի առջև»

8.Թումանյանական արահետներով-Դսեղ

  1. Էջմիածին-Զվարթնոց-Մուսալեռ
  2. Պատմության ոտնահետքերով
  3. Դսեղ-Սանահին
  4. Ծովեր

 3.Արտագնա ճամբարի կազմակերպման նախագիծ1. 2. 3. 4.

4.Ուսումնական ամառՆախագիծ

  1. Մասնակցությունը ստուգատեսներին
  2. Կանգ առ, ակնթարթ — Մեկ կադր, մեկ հայացք
  3. Թարգմանական – Սևանա լիճ (հայ գիտնականների սենսացիոն բացահայտումը)

6.Աշնանային մանկավարժականստեղծագործական հավաք

Մխիթարյան միաբանություն

 7.Հանրակրթական Դիջիթեք

Դիջիգովազդ

 Դիջիտեք 2015

  1. Հանրակրթական էկոտուր
  2. Էկոտուր- 2015-Գետերի ու գետերի հուների աղտոտվածությանհիմնախնդիրներ
  3. Էկոտուր
  4. Մայիսյան մանկավարժական հավաք

Ուսումնական գործընթաց. օրինաչափություններ և հակասություններ

Բանավեճ

Մշուշից այն կողմ(ուխտագնացություն Աղավնավանք)

  1. Ամառային ստուգատեսներ
  2. Հրապարակումներ, թարգմանություններ Մասնակցություն հայաստանյան, միջազգային կրթական ծրագրերի (նշել և տեղադրել հղումը)

Ուսումնական գործընթացի կազմակերպումը

  1. Կրթական փոխանակաման նախագծեր
  2. Սարդարապատի դպրոց,
  3. Զվարթնոց
  4. Լոռի- Դսեղ

Կետերով գրել տարվա ընթացքում ունեցած ձեռքբերումները, թերացումները

Հետաքրքիր և բազմազբաղ ուստարի էր: Մեծ ձեռքբերում էր այն, սովորողները սահմանված  ժամկետում կատարում էին իրենց աշխատանքները, իրենք կազմում և իրականացնում էին նախագծեր, ժամանակին տեղադրում էին իրենց բլոգներում:

Խումբ սովորողների հետ այնուամենայնիվ դժվար էր.  կարդալ, կարծիք արտահայտել, բլոգ վարել  ոչ բոլորն էին կարողանում:

Առաջարկ.  իմ գործունեությունը 2015-2016 ուս տարում

Նախագծեր, քննարկումներ, նոր ուսումնական փաթեթներ, ճամփորդություններ:

13.  Սովորողի տարեկան գործունեության գնահատում, ցուցանիշներ

 Ուսումնական գործունեությունը կազմակերպվել  է որպես սովորողի անհատական-խմբային հետազոտական-ստեղծագործական աշխատանք: Սովորողներն իրենց ընտրությամբ մշակել և իրականացրել են ուսումնական հետազոտական-ստեղծագործական նախագծեր: Գնահատման ժամանակ կարևորվել է սովորողի ինքնուրույն բլոգային աշխատանքը:

 Սովորողի տարեկան գործունեության ամփոփում – կատարված է ժամանակին:

Սովորողի գնահատման ցուցանիշներ

Անբավարարների քանակն ըստ դասարանների-

11-րդ դասարան- Կիրակոսյան Արսեն

Գրել սովորողների որ խմբերի հետ ինչ նախագծեր եք իրականացրել, ինչպիսի արդյունքներ եք գրանցել, ինչ առաջարկներ ունեք

Շատ է կարևորվել սովորողի ինքնուրույն հետազոտական- ստեղծական աշխատանքը:

Ճանապարհորդի ուղեցույց

Գարնանային…

Հայ-վրացական կամուրջներ

Ցտեսություն-ցնծություն

Շրջանավարտ-2015

Ողջույն, ամառ

«Ուդուլի» փառատոն

Ընդունելությանն  ուղղված նախագծեր

Բլոգում տեղադրված է «Թող գա նա…» հայտարարությունը  1. 2.

Տարածում է սոցիալական ցանցերում –

https://www.facebook.com/elena.sargsyan.54

Տարածում է Երևանյան այգիներում

Նշել այլ նախագծեր, որոնք իրականացրել եք, պատրաստվում եք իրականացնել ուղղված ընդունելությանը

 

 

Автор: Yelena Sargsyan

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s