Mediaeducational blog

Ուսումնական հոկտեմբեր- 11-րդ դասարան

Оставьте комментарий


Հոկտեմբեր

Ավետիք Իսահակյան – 4 ժամ

Սիրո առեղծվածի բանաստեղծը: Սիրո երգեր:

Մեկ ժամ Իսահակյանի հետ-Կարդում ենք Իսահակյան

Սիրո և կնոջ մերժումը «Աբու –Լալա Մահարի» պոեմում:

«Լիլիթ» պատմվածքը:

Կանացի էության ո՞ր տարբերակն եք նախընտրում՝ գեղեցիկ ու անհնազանդ Լիլիթի՞ն, թե՞ հեզ ու բարի Եվային: Ինչո՞ւ:

Հիմնավորե՛ք ասելիքը:

Ուսումնական ճամփորդություն Իսահակյանի տուն-թանգարան:

 Ալեքսանդր Շիրվանզադե -4 ժամ

«Քաոս»: վեպը:

Վեպի ստեղծագործական պատմությունը:

Մահամերձ միլիոնատիրոջ անամոք վիշտը: Մարկոս աղա Ալիմյանի ուրվականը վեպում: Միքայելի հոգևոր վերածնունդն ու շրջադարձը:  Հիմնավորել: Խաբեության դարի «փիլիսոփայությունը»:

«Պատվի համար»: Պատվի ըմբռնումը: Կեղծ բարեգործը: Մարդկային խիղճը ամենազոր դրամի ճանկերում:

«Ոսկի երիտասարդության» շրջանի ասպետները:

Համոզի՞ չ է Միքայելի շրջադարձը:

Հերքել, հաստատել այս տեսակետը՝ բերելով համոզիչ ապացույցներ:

Գրել կարծիք:

Դասարանական ընթերցանություն

 ՆարԴոս – 4 ժամ

«Մեր թաղը»: Մեծ քաղաքի ծայրամասային թաղի պատկերները:

«Հոգուն վրա հասավ»: Հեղինակի տեսանելի պատումը, մարդու ներաշխարհի աղքատացումն ու ամայացումը:

«Ես և նա »: Մերժված սերը կործանման պատճառ:

«Սպանված աղավնին»:

Դասարանական ընթերցանություն- Երկրորդ մաս, 4-րդ, 5-րդ հատվածները:

Սառայի սխալը և դրաման:

Արդարացնել, մեղադրել, հերքել Թուսյանի «փիլիսոփայությունը»:

Տրամաբանակա՞ն է Գարեգին- Սառա փոխհարաբերությունը:

Լեզվաբանական գիտելիքներ

Բառարանագրություն -2 ժամ

Բառարաններ կազմելու սկզբունքները, տեսակները:

Բանասիրական և հանրագիտական բառարաններ:

Անհատական աշխատանք

Բառարաններից օգտվո՞ւմ եք

Ո՞ր տեսակի բառարաններից եք օգտվում

Ո՞րն է բառարանում նայածդ վերջին բառը

Բառարանային հետազոտական աշխատանք

Բացատրականև  հոմանիշների բառարանից (իրենց բացատրություններով)  առանձացրեք տասը բառ, որոնք երբևէ չէիք լսել:

Անձնանունների բառարանից գտեք ձեր, ձեր ծնողների, մտերիմների կամ ուղղակի ձեզ դուր եկող  անձնանունների բացատրությունները( 10-15 անուն):

Իմաստաբանություն

Հոմանիշ և հականիշ բառեր: Նույնարմատ և տարարմատ հականիշ բառեր: Համանուններ և հարանուններ:

Բառագործածության սխալներ:

Անհատական  ամփոփիչ աշխատանք

1.Օտարաբանությունները և բառագործածության սխալները.  մամուլ, հեռուստատեսություն

հետազոտական, թարգմանական աշխատանք

տեղեկատվություն

նյութերի խմբավորում-դասակարգում

 

  1. Կանացի էության ո՞ր տարբերակն եք նախընտրում՝ գեղեցիկ ու անհնազանդ Լիլիթի՞ն, թե՞հեզ ու բարի Եվային: Ինչո՞ւ:

Հիմնավորե՛ք ասելիքը:

Автор: Yelena Sargsyan

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s