Mediaeducational blog

Ուսումնական սեպտեմբեր

Оставьте комментарий


Գրիգոր Զոհրապ

Ստեղծագործությունները 1. 2. 3.

Պատմվածք և նովել:

«Ճիտին պարտքը» իբրև նորավեպ-դրամա և նորավեպ- դիմանկար:

Հուսեփ աղայի դրաման: Կարիքի և զոհի կոնֆլիկտը:

Համեմատությունն իբրև ոճական հնարանք:

Իրականության և երազանքի հակադրությունը:

«Այինկա»

Այինկաճիների պայքարի նկարագիրը

Բնանկարը նորավեպում: Բնության  լույսն ու ստվերն իբրև հերոսների   տրամադրության  թարգմաններ:

Երկխոսությունը նովելում:

Համեմատությունները:

«Զաբուղոն»

Մեծ սիրո գաղափարը:

Վրեժի և սիրո կոնֆլիկտի խաղաղ լուծումը:

«Մեծագին ադամանդի» կանացի հոգեբանության գեղարվեստական   մարմնավորումը:

Հետազոտական աշխատանք

Նովելների ավարտը. գրողին հաջողվե՞լ է  հիմնավորել նմանօրինակ ավարտը:

Ինչպիսի՞  ավարտ էիք  գուշակում:

Ինչպիսի՞ ավարտ կգրեիք:

Անհատական աշխատանք

 

Պատմվածք և նովել:

Ակսել Բակունց

Կենսագրական տեղեկություններ, հետաքրքիր փաստեր:

«Միրհավ» պատմվածքը:

Բնութագրել Սոնային և Դիլանին:

«Ալպիական մանուշակ» պատմվածքը:

Բնանկարի գեղանկարչական երանգները ( Կաքավաբերդ, Բասուտա գետ, ատամնաձև պարիսպներ, ծաղիկներ, ամպ, երդիկ, ծուխ, աքլորի կանչ):

Մանուշակ-նկարիչ, մանուշակ-հնագետ, մանուշակ-գեղջկուհիզուգահեռները:

«Խոնարհ աղջիկը» պատմվածքը:

Խոսքի պատկերավորման միջոցները՝ մակդիր, համեմատություն,…. Բակունցի ստեղծագործություններում:

Բառակազմություն և բառագիտություն:

Իմաստաբանություն:  Հոմանիշ և հականիշ բառեր:

Հանձնարարություն

Հոմանիշները, խոսքի պատկերավորման միջոցները  Բակունցի ստեղծագործություններում։

 

Автор: Yelena Sargsyan

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s