Mediaeducational blog

Ուսումնական նոյեմբեր-12-րդ դասարան

Оставьте комментарий


Դանիել Վարուժան

Հայ ժողովրդի պատմական ճակատագրի արտացոլքը:

Մովսես Խորենացու «Վահագն»-ի և «Ձոն»-ի ինքնատիպ ոճավորումը:

«Եղեգան փող»-ի պատկերը, արտահայտչականությունը:

Հովվերգական սրտառուչ պատկերների պոեզիան. «Հացին երգը» :

Նախագիծ «Մուշեղ Գալշոյան»

«Սպասում», «Մամփրե արքան»,«Դավոն»

Ուսումնական ճամփորդություն Մուշեղ Գալշոյանի թանգարան-հուշահամալիր:

Պարույր Սևակ

Սևակը և նրա ժամանակը.  ճշմարտությունների փնտրտուք

Կոմիտասը  Հայաստանի, հայ երգի խորհրդանիշ

Կարդում ենք Սևակ

Լեզու

Բառակազմություն և բառագիտություն:

Ձևաբանություն

Նյութական իմաստ արտահայտող խոսքի մասեր

Հետազոտական աշխատանք

Բառագործածության և համաձայնության սխալներ

Շտեմարանային հետազոտական աշխատանք

Նամականու ձևի օգտագործումը Վարուժանի ստեղծագործություններում:

«Ճանաչենք մեր մեծերին»

Մխիթարյան կաթոլիկ միաբանության հիմնադիրը: Գիտնականը, կրոնական և հանրային գործիչը:

Մխիթարյանների դերը հայ մշակույթում:

Մխիթար Սեբաստացի- աշխատությունները

Սեբաստացի «Բառգիրք հայկազյան լեզվի»

«Բազմավեպ»

Ղևոնդ Ալիշան «Բազմավեպ»

Սեբաստացու կյանքն ու գործունեությունը, աշխատությունները. կարդալ, մեկնաբանել, արտահայտել կարծիք, ֆիլմեր, լրացուցիչ հետազոտական աշխատանք:

Նախագիծ

Автор: Yelena Sargsyan

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s