Mediaeducational blog

Նախագծային ուսուցման ստուգատես (21-25մարտի)

Оставьте комментарий


«Ճանաչենք Հայաստանը» երկարաժամկետ նախագիծ

«Թանգարան բաց երկնքի տակ». այսպես են արտահայտվել բազմաթիվ հանրահայտ մարդիկ մեր երկրի մասին` բնավ չպատկերացնելով, որ մենք` հայերս, չենք տեսել մեր երկրի տեսարժան վայրերի և պատմամշակութային կոթողների մեծ մասը:
Արշավներ և քայլարշավներ, ֆոտոարշավներ, հեծանվային արշավներ: Կարող են մասնակցել ոչ միայն ակտիվ հանգստի սիրահարները, այլ բոլոր նրանք, ովքեր անտարբեր չեն բնության և ազգագրության նկատմամբ: Մեր ցանկացած ճանապարհորդություն սովորաբար վերածվում է արկածներով և բազում բացահայտումներով լի ուխտագնացության, որի նպատակն է ճանաչել Հայաստանը, մոտ լինել  բնությանը, լիցքավորվել բնության կենսական ուժով և միևնույն ժամանակ չվնասել բնությունը:

1.
24 մարտ

«Կենսամշակութային քայլարշավ» ենթանախագիծ

Աշխատակարգ

9:00-9:20- առավոտյան ընդհանուր պարապմունք

9:30- մեկնում

10:30-11:00-Եղվարդի Սբ. Աստվածածին եկեղեցի

11:30-12:30-Եղիպատրուշ 

  • այցելություն դպրոց
  • կրթահամալիրի, իրականացվող ծրագրերի ներկայացում
  • նվերների հանձնում
  • տեղի դպրոցի սովորողների հետ այցելություն Ս. Մարիամ Աստվածածին եկեղեցի և Ս. Պողոս-Պետրոս եկեղեցի
  • 14:30 -Քասախի կիրճ`  Աստվածընկալ եկեղեցի
  • 16:00 -Ուշիի Սբ. Սարգիս եկեղեցի
  • 17:30-վերադարձ

Մասնակիցներ-  11 և 12-րդ դասարանի սովորողներ

  • 1. Գևորգյան Սանասար
  • 2. Թումասյան Դավիթ
  • 3. Սարգսյան Դավիթ
  • 4. Շահինյան Դավիթ
  • 5. Գրիգորյան Դավիթ
  • 6. Մովսեսյան Աննա
  • 7. Գրիգորյան Մերի
  • 8. Գասպարյան Անի
  • 9. Հովսեփյան Վիկտորյա-11-
  • 10. Հովհաննիսյան Նինա
  • 11. Մանուկյան Անի
  • 12. Կիրակոսյան Կարինե
  • 13. Դեմիրճյան Լիլիա
  • 14. Ավետիսյան Սուսաննա
  • 15. Ժամհարյան Արինա
  • 16. Մանուկյան Ալվարդ
  • 17. Մկրտչյան Աննա
  • Նշանյան Ստեփան

Պատմաճանաչողական պտույտ Արա լեռան շուրջ: Սկզբում կայցելենք Եղվարդի Սբ. Աստվածածին եկեղեցի, որը կառուցվել է 1301թ. Քրիստոնեությունը Հայաստանում պետական կրոնի ընդունման 1000 ամյակի առթիվ: Կհասնենք Զովունի գյուղատեղիի հուշարձանախումբ, որը բաղկացած է Թուխ Մանուկ, Ս. Վարդան,

2.91.-g.-Jrambar-2.1-ekexeci-Poxos-Petros-4-d.-05.2011-400x300

Ս. Պողոս-Պետրոս եկեղեցիներից և քառակող կոթողներից: Հետո կայցելենք Եղվարդի մեկ այլ եկեղեցի, որը, ցավոք սրտի, կիսավեր վիճակում է: Եղվարդից հետո կուղևորվենք Քասախի կիրճ`  Աստվածընկալ եկեղեցի: Աստվածընկալից  կգնանք Քուչակի Սբ. Աստվածածին եկեղեցի, որտեղից կմեկնենք Եղիպատրուշ, որը գեղեցկությունը դաջվելու է բոլորիս հիշողություններում: Օրվա վերջում կլինենք Ուշիի Սբ. Սարգիս եկեղեցում, որտեղ թաղված են Սբ. Սարգսի մասունքները:

 
666666
5555555

2. Թանգարանային կրթություն- 22.03

Մասնակիցներ- հայոց լեզվի ընտրությամբ խմբի սովորողներ

  • 1.Կիրակոսյան Կարինե
  • 2. Դումանյան Անդրեաս
  • 3. Ավիդիսյան Արբի
  • 4. Այվազյան Արման
  • 5. Հայրապետյան Էլինա
  • 6. Հակոբյան Էդուարդ
  • 7. Հովսեփյան Վիկտորյա
  • 8. Գրիգորյան Մերի
  • 9. Ժամհարյան Արինա
  • 10. Դեմիրճյան Լիլիա
  • 11. Վարդանյան Լիլիթ
  • 12. Գասպարյան Անի
  • 13. Հովհաննիսյան Նինա
  • 14. Մովսեսյան Աննա
  • 15. Համբարձումյան Զավեն
  • 16. Մկրտչյան Աննա

Նպատակը`  «Թանգարանը որպես ոչ ֆորմալ կրթության միջավայր»Թանգարաններ այցելելու մշակույթի ձևավորմանն ուղղված ծրագրերը նոր թափ են ստանում: Թանգարաններում արդեն իսկ ձևավորված ավանդույթների կողքին մշակվում են դպրոց — թանգարան, հասարակություն-թանգարան կապն առավել ամրապնդելու մի շարք նոր նախագծեր:Թանգարանում կազմակերպվող բոլոր կրթական ծրագրերը  գիտելիքներ փոխանցելու լավագույն ուղիներից են:Թանգարանների, դրանց  պատմության, ցուցադրության  մասին սովորողների գրավոր  նյութերը, ֆիլմերը, ֆոտոշարքերը՝ որպես լեզվագործունեություն, կնպաստեն սովորողների խոսքի մշակմանը, կզարգացնեն նոր հմտություններ և կարողություններ:

Աշխատակարգ

9:00-9:20- առավոտյան ընդհանուր պարապմունք

9:30- մեկնում

10:30-11:30 զբոսանք Կասկադի հարակից տարածքում

11:30-այցելություն թանգարան

13:00-վերադարձ դպրոց

14:00 — քննարկում, արդյունքներ

3. «Ցտեսություն» նախագիծ

1. Իմ մասնագիտական կողմնորոշման էվոլուցիան

  •  4-5-րդ դասարան
  • ​6-9-րդ դասարան
  • ​10-12-րդ դասարան
2. Ի ՞ նչ տվեց ինձ կրթահամալիրը (ավագ դպրոցը)
 3.Ի ՞ նչ կամ ո ՞վ է օգնել քո մասնագիտական կողմնորոշման հարցում
4. Ի ՞ նչ ենք մենք անում`
  • ​մտածում ենք
  • ​նախագծում ենք
  • ​կիսվում ենք
  • ​ասում ենք
Սիրելի շրջանավարտներ, մտածում ենք, գրում ենք, տեղադրում ենք բլոգներում:

4. . Ընտրությամբ խմբի սովորողների շարունակական աշխատանքներ:

Երկուշաբթի— 2,3-րդ  դասաժամ

4-րդ դասաժամ- ուսումնական ճամփորդության նախապատրաստական աշխատանքներ

Չորեքշաբթի -2,3-րդ  դասաժամ

4-րդ դասաժամ- հայրենագիտական  ճամփորդության նախապատրաստական աշխատանքներ

Ուրբաթ -2,3 -րդ դասաժամ

4,5-րդ դասաժամ

Շաբաթվա աշխատանքների արդյունքներ

Անի Մանուկյան —  Ուշիի Սբ Սարգիս

Աննա Մովսեսյան —Զովունիի հուշարձանախումբը

Արփի Սիմոնյան- Գաֆէսճեան արվեստի կենտրոնում

Աննա Մովսեսյան- Գաֆէսճեան արվեստի կենտրոնը

Աննա Մովսեսյան- Ցտեսություն, կրթահամալիր

Նինա Հովհաննիսյան —Ես կրթահամալիրում

Սուսաննա Ավետիսյան -Իմ մասնագիտական կողմնորոշումը

Աննա Մկրտչյան- Կենսամշակութային քայլարշավ. Եղիպատրուշ

 

Автор: Yelena Sargsyan

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s