Mediaeducational blog

Ուսումնական ապրիլ

Оставьте комментарий


Տեսարան Ցլիկ Ամրամի ամրոցից11-րդ դասարան

Հայ գրականություն

Դանիել Վարուժան

Հայ ժողովրդի պատմական ճակատագրի արտացոլքը:

Մովսես Խորենացու «Վահագն»-ի և «Ձոն»-ի ինքնատիպ ոճավորումը:

«Եղեգան փող»-ի պատկերը, արտահայտչականությունը:

Հովվերգական սրտառուչ պատկերների պոեզիան. «Հացին երգը»:

«Հարճը» պոեմը

Նամականու ձևի օգտագործումը Վարուժանի ստեղծագործություններում:

Սփյուռքահայ գրականություն

Մուշեղ Իշխան

Զահրատ

Կարդալ բանաստեղծություններ, գրողների կյանքի ու գրական գործունեության հիման վրա պատրաստել ցուցադրություն:

Կարելի է ներկայացնել խմբային աշխատանք:

Հայոց լեզու

  • Շարահյուսություն. նախադասություն, տեսակները՝ երկկազմ, միակազմ, թերի, բառ-նախադասություն:
  •  Նախադասության գլխավոր և երկրորդական անդամներ, դրանց հետ կապված կետադրությունը։
  • Բարդ նախադասություն, տեսակները։ Բարդ ստորադասական նախադասություն, գերադաս և ստորադաս նախադասությունների կապակցումը:
  • Ստորադաս նախադասությունների տեսակները:
  • Դերբայական դարձված։
  • Բարդ նախադասության փոխակերպումը պարզի, ուղղակի խոսքի փոխակերպումը անուղղակիի և հակառակը:

Խոսքի մշակույթ (անհատական աշխատանք)

  1. Բառարանային հետազոտական աշխատանք
  • Բացատրականև  հոմանիշների բառարանից  (իրենց բացատրություններով)  առանձնացրեք տասը բառ, որոնք երբևէ չէիք լսել:
  • Անձնանունների բառարանից գտեք ձեր, ձեր ծնողների, մտերիմների կամ ուղղակի ձեզ դուր եկող  անձնանունների բացատրությունները( 10-15 անուն):

2.  Օտարաբանությունները և բառագործածության սխալները.  մամուլ, հեռուստատեսություն

  • հետազոտական, թարգմանական աշխատանք
  • տեղեկատվություն
  • նյութերի խմբավորում-դասակարգում
  • Ընտրությամբ քերականություն
    • Մայրենի լեզվի ստուգատեսի նախապատրաստում։ Անհատական աշխատանքների դասակարգում, ամփոփում և ներկայացում։
    • «Համացանցի լեզուն և մայրենին»- կլոր սեղան
    • Շարահյուսություն։ Շարահյուսական կառույցներ։
    • Քերականական հոմանիշներ
    •  Տեքստ, կառուցվածքը, բաղադրիչները։ Պարբերություն:

12-րդ դասարան

Գրականություն

Շտեմարանային հետազոտական աշխատանք (ըստ ցանկության՝ ընտրել 5-10 հարցադրում, կատարել աշխատանքը, գրել վերլուծական կարծիք, հիմնավորել ասելիքը):

Հայոց լեզու

Լեզվական աշխատանքները կատարվում են գրականությանը զուգահեռ:

Ավարտական քննություններ, գիտելիքների ստուգում, խորհրդատվություն

Թեմատիկ կրկնություններ Ստուգում5  ,Ստուգում-6

ընթացիկ ինքնաստուգումներ- 2  , 6

Ապրիլի 25-29 էկոտուր, հայրենագիտական-էկոլոգիական նախագծերի ստուգատես

Հայրենագիտական ճամփորդություն 

«Ցտեսություն» նախագիծ

  • ֆոտոարշավ (ֆոտոպլեներ)
  • փախուստ քաղաքակրթության բոլոր «բարիքներից», աղմկոտ  քաղաքից
  • բնության հետ համընթաց շնչելու և  նրա մի մասնիկը զգալու հնարավորություն
  • նոր գիտելիքների ձեռքերում, նոր ծանոթություններ
  • Ենթանախագիծ «Ճանաչենք Հայաստանը». մեր քաղաքներն ու գյուղերը
    հետաքրքիր ու անվտանգ արկածներով,  տեղի բնակչության նիստուկացին,    բարքերին ու ազգային սովորույթներին ծանոթանալու հնարավորություն
  • էկոլոգիական խնդիրներ

Սևանավանք
Գոշավանք
Ջուխտակ վանք
Մաթոսավանք
«Սորաններ» դենդրոպարկ
Ցլիկ Ամրամի ամրոց

7։00 մեկնում Երևանից
8։40 կանգառ Սևանավանքի մոտ
10:00 մեկնում Սևանավանքից
10։40  կանգառ Գոշավանքի մոտ
11։20  մեկնում Գոշավանքից
13։30  կանգառ Դիլիջան
14։20 Քայլարշավ  Ջուխտակ վանք, Մաթոսավանք
16։00 Դիլիջանի Սբ Աստվածածին եկեղեցի
17։00 Քայլարշավ դեպի Աղջկաբերդ (3-4 կմ, մոտ 1 ժամ)
18։30 Հետաքրքիր ժամանց խարույկի շուրջ
20:00 Վերադարձ

Լուսանկարում` տեսարան Ցլիկ Ամրամի ամրոցից:

 

Автор: Yelena Sargsyan

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s