Mediaeducational blog

«Ուսումնական ամառ» ստուգատես

Оставьте комментарий


Նախասիրություների զարգացման երևանյան ամառային բաց ճամբար

1.  «Ամառային ընթերցարան»

Հուլիս-օգոստոս
Ընթերցանությունից հետո կկազմակերպվեն առցանց  քննարկումներ
։

  • Կրթահամալիրի պատանեկան ակումբների, ավագ դպրոց վարժարանի  սովորողողներին առաջարկում  եմ գրականություն՝ գեղարվեստական, մասնագիտական-հանրամատչելի:
  • Սովորողները, դասավանդողները, ծնողները կներկայացնեն իրենց ընթերցած գիրքը, գրադարանը՝ տպագիր, մեդիա, ամառային ճամփորդության ընթացքում հայտաբերված գրադարանը, ուսումնական աշխատանքի արդյունքում ստեղծած մեդիագրադարանը։

Առաջին հանդիպումը հուլիսի 11-12-ին Սևանում

«Կայարան. XX դարի երկրորդ կեսի հայ պատմվածքի ընտրանի»

2. Գտնել հետաքրքիր, ուսուցանող ուսումնական ֆիլմեր, կազմակերպել կինոդիտում-քննարկումներ: Դասավանդողը, սովորողը ներկայացնում են իրենց «գտած» հետաքրքիր ուսումնական ֆիլմը, կազմակերպում դրա քննարկումը։

  1. А в душе я танцую (Իսկ հոգու խորքում ես պարում եմ)
  2. Նայիր: Դա կյանքն է անցնում: Գնանք զբոսնելու:

Նախ կկազմակերպվեն առցանց  քննարկումներ սոցցանցում:  Հետո կրթահամալիրի գրադարանում հուլիսի 8-ին ժամը 12-ին։ 

«Իսկ հոգու խորքում ես պարում եմ»….

Անի Գասպարյան

Ուզում ես ապրել…

Ուսումնական ամառ

Заплати другому (Ես քեզ, դու` ուրիշին)

Август Раш  (Ավգուստ Ռաշ)

3.Հայրենագիտություն

  • Ներկայացնել ընտանիքի, տոհմի ավանդույթները, սովորույթները
  • անհատաբար, խմբով, ընտանիքով իրականացված ճամփորդությունը
  • գործող այն եկեղեցին, որ  ընտանիքը նախընտրում է
  • խոնարհված եկեղեցի՝ տեղեկություններ, ավանդություններ

4.Ամառային գործունեություն

  • ամառային վրանային ճամբար -հուլիս 10-13, «Ժայռ»
  • Կրթական կամուրջներ, կրթական ծրագրերի տարածում
  • ամառային գործունեություն՝ քննարկումներ, ճամփորդություններ

Ճամբարապատում. «Ժայռ»-ն էլ սեբաստացի է…

Ժայռապատում

Ժայռապատում. շրջակա միջավայրի բարելավում

Իմ Սևանը

Սևանն իմ աչքերով

Ժայռապատում -3

«Կայարան. XX դարի երկրորդ կեսի հայ պատմվածքի ընտրանի»

Ճամբարապատում-1

Ճամբարապատում-2

5. Լրացուցիչ կրթություն

Լրացուցիչ կրթության, ինքնակրթության ամառային աշխատանքները կարելի է ներկայացնել նաև հեռավար:

Ստուգատեսի նպատակը

  • ուսումնական աշխատանքի, հմտությունների զարգացման անընդհատությունն ապահովելը
  • ամառային արձակուրդի ժամանակ սովորողների ուսումնական-ստեղծագործական աշխատանքը կազմակերպելը

Արձակուրդային ուսումնական նախագծեր

1.Ստեղծե՛ք արձակուրդային հաղորդումներ և հրապարակե՛ք դրանք ձեր բլոգում` ուղարկելով հղումը.
երգ ու պար
մաղթանքներ
հարցազրույցներ
«Սասունցի Դավթի» հետքերով՝ ասացողներ
2.Պատմե՛ք արձակուրդի օրերին ձեր տեսած ամենահետաքրքիր ֆիլմի մասին:
3.Պատմե՛ք արձակուրդի օրերին ձեր ընթերցած գրքի (գրքերի) մասին հայերեն կամ օտար լեզվով:
4.Ընտանեկան TV. քննարկե՛ք  ձեր ընտանիքում դիտած հաղորդումները:
Ի՞նչ եք նայել, ովքե՞ր են հեղինակները, գնահատե՛ք նրանց ջանքերն ու ստացված արդյունքը:
5.Գրե՛ք 2016-ի ինքնակրթության ծրագրերի և դրանց արդյունքների մասին. ի՞նչ և ինչպե՞ս եք սովորել ինքնուրույն, ձեր կազմած ծրագրերով:

Քնարկումները` առցանց:
Ամառային ուսումնական նախագծերը մշակում և իրականացնում են  սովորողները, դասավանդողները, ընտանիքները:
Նախագծերը, դրանց արդյունքները հրապարակվում են անհատական ուսումնական բլոգներում, mskh.am-ում, ավագ դպրոցի ենթակայքում։

 

 

Автор: Yelena Sargsyan

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s