Mediaeducational blog

Ուսումնական հոկտեմբեր

Оставьте комментарий


Գնահատում

Հոկտեմբերի 1-15
Գործնական քերականություն
Գրականություն ( միջնադարյան հայ գրականություն)

Ներսես Շնորհալի «Առաւոտ լուսոյ»

Կենսագրություն

Հանելուկներ

Ձայնահղում

Կարդա գրաբար հատվածներ, քո ընտրությամբ փոքրիկ հատված սովորիր անգիր:

Նախագիծ «Կոմիտասյան օրեր»

1-15 — գրաբարի օրեր, թարգմանչաց տոն

Հոկտեմբերի 12-18
Գրաբար տեքստերի ընթերցանություն «Լեզուն նախնեաց» —1.   2.

Գրիգոր Նարեկացի

Մեր մեծերը. Գրիգոր Նարեկացի 

Ձայնահղում- Նարեկացի

«Մեղեդի ծննդյան» «Տաղ Վարդավառի»

Իմ Նարեկացին

Հոկտեմբերի 19-25

Մեսրոպ Մաշտոց

Մեսրոպ Մաշտոց

Մեսրոպ Մաշտոցի դամբարանը

Սահակ Պարթև

Ներկայացրո ՛ւ՝ ինչ իմացար Գրիգոր Նարեկացու և Ներսես Շնորհալու մասին:

Ունկնդրի ՛ր Մաշտոցի շարականները:

Նայի՛ր «Մեսրոպ Մաշտոցի շարականները» տեսանյութը, գրավոր ներկայացրո՛ւ ինչ-որ լսեցիր: Կարող ես նաև բանավոր վերապատմել

1-15 — էպոսի օրեր

14- Ամենամսյա առաջադրանքներ (ֆլեշմոբ)

Հոկտեմբերի 19-30

Իսահակյանական օրեր

Ընթերցումներ «Կարդում ենք  Իսահակյան»
Վիրտուալ շրջայց Իսահակյանի տուն-թանգարանում

Ուսումնական ճամփորդություն Գյումրի

Գործնական աշխատանք

Հինավուր- ավանդությունն ասում է, թե շատ տարիներ առաջ, երբ մարդիկ մեհենական սուր-

կրակի՝ ատրուշանի առ-և ջերմեռանդ-րեն զոհեր էին մատուցում հե-անոս աստվածներին,

Հայոց աշխարհի Բզնունյաց ծովում (այսպես էր կոչվում Վանա լիճը) դեռ ոչ մի կղզի չկար: Օրերից մի օր վիշապաքաղ Վահագն աստվածն իր սիրելիի՝ չքնաղատես Աստղիկի հետ նավակով զբոսնում էր ծովի վրա:  Վաղոր-յան շնկշնկան զեփյուռը քնքշ-րեն խաղում էր

պա-պաջուն ալիքների հետ:  Զմայլված երկնակա-կառ ժայռերով շրջապատված ալ-ետ ծովակի

գեղեցկությամբ՝ դիցուհին ա-սոսում է, որ ծովը հանգստավայր չունի: Եվ հրավարս, բոցամորուս

Վահագնը բարձրանում է Հայկական պարի կատարները, վի-խարի ժայռաբեկորներ պոկում և

նետում ծովի ալիքների մեջ: Առաջանում են Աղթամար, Կտուց և Լիմ կղզիները: Նր-ագեղ

դիցուհին պահանջում է, որ այդ կղզիներից մեկի վրա կառուցվի աշխարհի ամենաշքեղ տաճարը՝

որպես առհավատչյա իրենց անշե- սիրո: Վահագնը գործի է դնում իր աստվածային քանքարը,

և ար-իաշող Աղթամար կղզու վրա բարձրանում է Վահեվահյան անձեռակերտ մեհյան-տաճարը:

«Գեղեցիկ է, բայց ամենագեղեցիկը չէ»,- ասում է քմահաճ դիցուհին և հեռանում՝ դեմքը խոժոռած:

Անցնում են դարեր: Վասպուրականի թագավոր Գագիկ Արծրունու կար-ադրությամբ և

Հ-չակավոր վարպետ Մանվելի գլխավորությամբ գործի են անցնում վեց հազար վարպետներ՝ անթիվ-անհամար օ-նականներով: Եվ վեց-յոթ երկար ու ձիգ տարիների ըն-ացքում վեր է

խոյանում Աղթամարի գեղաշու- տաճարը:

Տեքստում Վահագն աստվածը բնութագրվում է մի քանի հատկանիշներով. դո՛ւրս գրիր այդ բառերը և մեկնաբանի՛ր, թե ինչո՞ւ է նա այդ բառերով բնութագրված:

Լեզվամտածողություն

Բառերի հոմանշային շարքը դասավորի՛ր ըստ իմաստի սաստկացման:

քանքար, ձիրք, տաղանդ, ընդունակություն, հանճար

 

24-29 Ուսումնական աշուն

Հայրենագիտական  ճամփորդություն -Գորիս, գյուղ Վերիշեն

Կրթական ծրագրերի փոխանակման նախագիծ

«Սուրհանդակ» ռադիոյի թողարկում

Երկարաժամկետ նախագծեր

Երկարաժամկետ նախագիծ «Երգ երգոց»

Автор: Yelena Sargsyan

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s