Mediaeducational blog

Առցանց ուսուցման նյութեր

Оставьте комментарий


 Հայ հին և միջնադարյան գրականություն

Ներսես Շնորհալի «Առաւոտ լուսոյ»

Կենսագրություն

Հանելուկներ

Ձայնահղում

Կարդա գրաբար հատվածներ, քո ընտրությամբ փոքրիկ հատված սովորիր անգիր:

Գրիգոր Նարեկացի

Մեր մեծերը. Գրիգոր Նարեկացի 

Ձայնահղում- Նարեկացի

«Մեղեդի ծննդյան» «Տաղ Վարդավառի»

Իմ Նարեկացին

Մեսրոպ Մաշտոց

Մեսրոպ Մաշտոց

Մեսրոպ Մաշտոցի դամբարանը

Սահակ Պարթև

Ներկայացրո ՛ւ՝ ինչ իմացար Գրիգոր Նարեկացու և Ներսես Շնորհալու մասին:

Ունկնդրի ՛ր Մաշտոցի շարականները:

Նայի՛ր «Մեսրոպ Մաշտոցի շարականները» տեսանյութը, գրավոր ներկայացրո՛ւ ինչ-որ լսեցիր: Կարող ես նաև բանավոր վերապատմել:

Արդյունքներ

Ավետիք Իսահակյանուսումնական մեդիափաթեթ

Մեկնարկային նյութեր- Մեծերը Իսահակյանի մասին, Հետաքրքիր դեպքեր Իսահակյանի կյանքից,  Ֆոտոալբոմ,  Լուսանկարներ , Վիրտուալ թանգարան

Անգիր  սովորել 2 բանաստեղծություն

  • Կարդացածդ բանավոր ներկայացրո՛ւ, կարող ես նաև գրավոր վերապատմել:
  • Ավ. Իսահակյանի Վիրտուրալ թանգարանից հատկապես ո՞ր ցուցանմուշը հավանեցիր, ինչո՞ւ:

«Մի մրահոն աղջիկ տեսա», «Ռավեննայում», «Հավերժական սերը», «Սաադիի վերջին գարունը», «Լիլիթը»

Տեքստային նյութ — Ավետիք Իսահակյանը և արևմտահայ իրականությունը

  • Կարդացածդ բանավոր ներկայացրո՛ւ, կարող ես նաև գրավոր վերապատմել:
  • Առցանց բառարանների օգնությամբ բացատրել բանաստեղծությունների անծանոթ բառերը:
  • Տեղեկություններ քաղել Ռավեննայի և Ռեալտոյի կամուրջի մասին, բանավոր ներկայացնել:
  • Ի՞նչ եք կարծում, բանաստեղծությունը ինչո՞ւ է կոչում «Ռավեննայում»: Պատասխանը փորձեք հիմնավորել:
  • Կարդա՛ Իսահակյանի բանաստեղծությունները, ընտրի՛ր որևէ բանաստեղծություն կամ բանաստեղծություններ
  • Գրավոր շարադրի՛ր՝ ինչ նյութերի ծանոթացար, ինչ իմացար Ավ. Իսահակյանի մասին:
  • Կարդացածդ, տեսածդ կամ լսածդ բանավո՛ր ներկայացրու:
  • Վերլուծի՛ր Ավ. Իսահակյանի՝ քեզ հատկապես դուր եկած բանաստեղծությունը կամ բանաստեղծությունները:

Թարգմանական աշխատանք- Գոյություն ունի՞ հավերժական սեր -Существует ли вечная любовь?

Կոմիտաս

Կոմիտասյան դասեր

Ծանոթացի՛ր նյութերին, փորձի՛ր վերաբերմունք արտահայտող տեքստ գրել:

Նայի՛ր «Կոմիտաս Վարդապետի թանգարան-ինստիտուտ»  և «Կոմիտաս. մուլտիմեդիա» տեսանյութերը և պատմի՛ր՝ ինչի մասին են:

Վիլյամ Սարոյան-ուսումնական մեդիափաթեթ 

Տեքստային նյութեր

«Թե ինչ է լինում, երբ փորձում են գոհացնել որոշ մարդկանց», «ԾԻԾԱ՛Ղ…» , «Պատերազմ»

Արամ Սարոյանի հուշերը Վիլյամ Սարոյանի մասին

ՎԻԼՅԱՄ ՍԱՐՈՅԱՆ «ԲԱՆ ՈՒՆԵՄ ԱՍԵԼՈՒ»

Մեր խոնարհումը Սարոյանին

«Բան ունեմ ասելու»

Արդյունքներ

ws6 (1)     ws-1-2

  • Դու ի՞նչ ես հասկանում պատերազմ ասելով, իսկ խաղաղությո՞ւն:
  • Քո կարծիքով ի՞նչ է սերը:
  • Ե՞րբ և ինչո՞ւ են մարդիկ և ժողովուրդները սկսում ատել միմյանց:
  • Ի՞նչ ընդհանուր բաներ ունեին Հերմանն ու Գրիգորը:
  • Ինչպե՞ս ես հասկանում վերջին նախադասությունը: Գրավո՛ր ներկայացրու հասկացածդ:

Մխիթար Սեբաստացի-ուսումնական փաթեթ

Ծանոթացե՛ք ուսումնական փաթեթին.

  • ընտրե՛ք մեկ նյութ, կարդացեք, գրավոր վերապատմե՛ք 5-7 նախադասությամբ, կարդացածը բանավոր ներկայացրե՛ք դասարանում: Կարող եք նաև ռադիոնյութ պատրաստել:
  • Կարդացե՛ք, ծանոթացե՛ք Մխիթար Սեբաստացու գրական ժառանգությանը:
  • Ծանոթացե՛ք, ուսումնասիրե՛ք, գրավոր եզրակացություն-հետևություն արե՛ք:
  • Ուսումնասիրեք Մխիթարյան միաբանությանկայքը՝  փոքրիկ հատվածներ թարգմանելով:
  • Մխիթարյան Միաբանության կայքի ձախ անկյունում տեսանելի է 4 տառ՝ Ո. Կ. Վ.Ա.: Փորձիր պարզել՝ ո՞ր բառերի սկզբնատառերն են, և ի՞նչ է ներկայացնում պատկերվածը:
  • Համառոտ նկարագրի՛ր (7-10 նախադասությամբ) կատարածդ աշխատանքը:

Վահան Տերյան ուսումնական փաթեթ

Վահան Տերյան. սիրո բանաստեղծ

Նայի՛ր ֆիլմը և գրավոր վերապատմի՛ր:

«Հոգևոր Հայաստան»

Կարդա՛ հոդվածի Դ և Ե հատվածները:

  • Ի՞նչ ես կարծում՝ որքանով է Տերյանի հոդվածն այսօր արդիական: Խոսքդ հիմնավորի՛ր:
  • Առանձնացրո՛ւ հոդվածի՝ քո կարծիքով ամենակարևոր նախադասությունները:

Քո ընտրությամբ կարդա և անգիր սովորիր Վահան Տերյանի բանաստեղծություններից:

Միսաք Մեծարենց —ուսումնական փաթեթ

Անգիր սովորել  «Սիրերգ» և «Աքասիրաներու շուքին տակ» բանաստեղծությունները:

Մեծարենց «Վերջաբան», վավերագրական ֆիլմ «Մեծարենց»,

«Ծիածան» շարքը

Կարդացածդ, տեսածդ կամ լսածդ գրավո՛ր (7-10 նախադասությամբ) ներկայացրու՝ վերաբերմունք արտահայտելով:

Հոդված-«ԻՆՔՆԱԴԱՏՈՒԹԵԱՆ ՓՈՐՁ ՄԸ» 

Ճի՞շտ է ուրիշներին քննադատելը, երբևէ ինքդ քեզ քննադատե՞լ ես: Փորձի՛ր կապակցված տեքստ գրել «Ինքնաքննադատութան մի փորձ» վերնագրով:

Մուշեղ Գալշոյան-ուսումնական փաթեթ

«Գինարբ ծաղիկ»«Կանչը»,  ԿՈՄԻՏԱՍԸ ԳԱԼՇՈՅԱՆԻ ԵՐԿԵՐՈՒՄՄուշեղ Գալշոյանի վերջին «նամակը»

Դիտե՛ք  «Մուշեղ Գալշոյան» ֆիլմը, գրավոր վերապատմե՛ք:

  • Ի՞նչ ես կարծում՝ «Կանչը» ինչի՞ մասին է, ինչո՞ւ ես այդպես կարծում:
  • Պատմվածքը, քո կարծիքով, ինչո՞ւ է «Կանչը» վերնագրված, խոսքը ի՞նչ կանչի մասին է:
  • Դո՛ւրս բեր պատմվածքի քեզ հատկապես դուր եկած հատվածները և բարձրաձայն կարդա՛ դասարանում:
  • Ծանոթացե՛ք  Մուշեղ Գալշոյան գրողին, ընտրե՛ք որևէ պատմվածք, կարդացե՛ք:
  • Կարդացած պատմվածքը բանավոր ներկայացրե՛ք դասարանում:
  • Փորձե՛ք վերլուծել պատմվածքը: Դժվարանալու դեպքում՝ գրավո՛ր վերապատմեք:

Հովհաննես Թումանյան— ուսումնական փաթեթ

Քննարկում «Կեղտոտ մամուլ»

Վիրտուալ շրջայց Թումանյանի տուն-թանգարանում

Պարույր Սևակուսումնական փաթեթ

Պ.Սևակ-Ֆ.Շիլլեր. գրական-պատմական առնչություն

«Այբբենարանից» մինչև Պարույր Սևակ

Սևակի սերերն ու հրապույրները

Եղիշե Չարենցուսումնական փաթեթ

«Մինչև ե՞րբ անորոշության մեջ մնամ…»

Մարտիրոս Սարյանը Չարենցի մասին

Գուրգեն Մահարի— ուսումնական փաթեթ

ԳՐԻԳՈՐ ԱՃԵՄՅԱՆ.ԲՌՆԱԴԱՏՎԱԾՈՒԹՅՈՒՆԸ ԳՈՒՐԳԵՆ ՄԱՀԱՐՈՒ ՆԱՄԱԿՆԵՐՈՒՄ

ՊԱՐՈՒՅՐ ՍԵՎԱԿԻ ԱՆՀԱՅՏ ՆԱՄԱԿԸ ԳՈՒՐԳԵՆ ՄԱՀԱՐՈՒՆ

ՍԵՐ ԱՌ ԵՐԵՎԱՆ

Ֆիլմ- Գուրգեն Մահարու հետ

Հրանտ Մաթևոսյան —ուսումնական փաթեթ

Ինքն իր մասին

«Ամենքիս և յուրաքանչյուրիս, բոլոր հայերիս»

Ճշգրիտ բառերով ճշմարիտ պատմություններ

 

 

 

 

Автор: Yelena Sargsyan

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s