Mediaeducational blog

TV լրագրություն (ակումբային կամ ընտրությամբ խմբի գործունեություն )

Оставьте комментарий


«Ընտրել ենք ֆոտոլրագրությունը, քանի որ մեզ հետաքրքրում է շուրջը կատարվող ամեն ինչ, տարբեր մարդկանց հետ շփումը և ամեն ինչ առաջինն իմանալու հնարավորությունը»: (սովորողների խոսքերից)

Ցանկացած լրագրող ձգտում է պատրաստել իր նյութն այնպես, որ այն հնչի ինքնատիպ և նորովի: Ինքնատիպությունը գալիս է փորձի հետ: Ինքնատիպությունը ժամանակ, մեծ ջանք և մշտական պրակտիկա է պահանջում: Այդ պրակտիկան մենք ձեռք կբերենք մեր հավաքների, քննարկումների ժամանակ: Լրագրողի ամենակարևոր գործառույթն է հետևել էթիկայի նորմերին, խոսքի կառուցման կանոններին: Աշխատանքային քննարկումների ժամանակ սովորողները ձեռք կբերեն տեսական և գործնական գիտելիքներ համացանցում բարձրորակ լրատվական գործունեություն իրականացնելու համար: Լրագրողն ու լրատվամիջոցը  թվային դարաշրջանում այլևս չունեն նախկին գործառույթները: Այսօր առաջատարը առցանց լրագրողն է: Ինչպիսի՞ն պետք է լինի լրագրողը համացանցում, փոխվե՞լ են լրագրողի գործառույթները տեղեկատվություն մատուցելիս, ի՞նչ փոփոխությունների է ենթարկվել

Սեպտեմբերյան աշխատանքներ

  1. Իմ ավագ դպրոցը-
  2. Կրթական շքերթ
  3. Մարզական ակումբներ
  4. Բարձունքների հաղթահարում
  5. Մեր թաղամասը

Автор: Yelena Sargsyan

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s