Ուսումնական հոկտեմբեր


Գնահատում

Հոկտեմբերի 1-5

Կոմիտասյան օրեր

Իմ Կոմիտասը

  • Կոմիտասի երգերը և բանաստեղծությունները. ընթերցանություն, ունկնդրում, նոր երգեր
  • Տեղեկատվական տարբեր աղբյուրներից տեղեկություններ Կոմիտասի մասին
  • Խոսք երախտիքի
  • Այցելություն պանթեոն
  • Կոմիտաս- Սևակ
  • Պերճ Զեյթունցյան «Վարք մեծաց»
  • Հրաչյա Աճառյան «Հուշեր Կոմիտասի մասին»
  • Ուսումնական փաթեթի ստեղծում
  • Կոմիտաս պետք է հնչի ամեն մի շուրթից—   սիրերգեր
  • Խ. Գ. Բադիկյան  «Կոմիտասը` ինչպիսին եղել է» ( Երևան, 2002)
  • Աշխատանքների  հրապարակում բլոգներում

Գործնական քերականություն- 1.  էջ 12, 38, 39, 40

2. Գտնել տրված բառերի իմաստները, կազմել նախադասություններ.
մատ, ակ, աղոտ, խնամի, անարգել, ակնարկ, բազուկ, բալ, բարակ, գայլուկ, գանձ:

Հոկտեմբերի 8-19

Թարգմանչաց տոն. գրաբարի օրեր

Գրականություն ( միջնադարյան հայ գրականություն)

Ներսես Շնորհալի «Առաւոտ լուսոյ»

Կենսագրություն

Հանելուկներ

Ձայնահղում

Կարդա գրաբար հատվածներ, քո ընտրությամբ փոքրիկ հատված սովորիր անգիր:

Նախագիծ «Կոմիտասյան օրեր»

Գրիգոր Նարեկացի

Մեր մեծերը. Գրիգոր Նարեկացի 

Ձայնահղում- Նարեկացի

«Մեղեդի ծննդյան» «Տաղ Վարդավառի» 

Իմ Նարեկացին

Գործնական քերականություն- 1.էջ 13-41, 42, 43
2. էջ 14- 44, 45, 46, 47, 48

Հոկտեմբերի 22-26

Մեսրոպ Մաշտոց

Մեսրոպ Մաշտոց

Մեսրոպ Մաշտոցի դամբարանը

Սահակ Պարթև

Ներկայացրո ՛ւ՝ ինչ իմացար Գրիգոր Նարեկացու և Ներսես Շնորհալու մասին:

Ունկնդրի ՛ր Մաշտոցի շարականները:

Նայի՛ր «Մեսրոպ Մաշտոցի շարականները» տեսանյութը, գրավոր ներկայացրո՛ւ ինչ-որ լսեցիր: Կարող ես նաև բանավոր վերապատմել

Հոկտեմբերի 12- Ամենամսյա առաջադրանքներ (ֆլեշմոբ)

Լրացուցիչ առաջադրանքներ

Իսահակյանական օրեր

Ընթերցումներ «Կարդում ենք  Իսահակյան»

Ավետիք Իսահակյան — ուսումնական մեդիափաթեթ

Մեկնարկային նյութեր- Մեծերը Իսահակյանի մասին, Հետաքրքիր դեպքեր Իսահակյանի կյանքից,  Ֆոտոալբոմ,  Լուսանկարներ , Վիրտուալ թանգարան

Անգիր  սովորել 2 բանաստեղծություն

  • Կարդացածդ բանավոր ներկայացրո՛ւ, կարող ես նաև գրավոր վերապատմել:
  • Ավ. Իսահակյանի Վիրտուրալ թանգարանից հատկապես ո՞ր ցուցանմուշը հավանեցիր, ինչո՞ւ:

«Մի մրահոն աղջիկ տեսա»«Ռավեննայում», «Հավերժական սերը», «Սաադիի վերջին գարունը», «Լիլիթը»

Տեքստային նյութ — Ավետիք Իսահակյանը և արևմտահայ իրականությունը

  • Կարդացածդ բանավոր ներկայացրո՛ւ, կարող ես նաև գրավոր վերապատմել:
  • Առցանց բառարանների օգնությամբ բացատրել բանաստեղծությունների անծանոթ բառերը:
  • Տեղեկություններ քաղել Ռավեննայի և Ռեալտոյի կամուրջի մասին, բանավոր ներկայացնել:
  • Ի՞նչ եք կարծում, բանաստեղծությունը ինչո՞ւ է կոչում «Ռավեննայում»: Պատասխանը փորձեք հիմնավորել:
  • Կարդա՛ Իսահակյանի բանաստեղծությունները, ընտրի՛ր որևէ բանաստեղծություն կամ բանաստեղծություններ
  • Գրավոր շարադրի՛ր՝ ինչ նյութերի ծանոթացար, ինչ իմացար Ավ. Իսահակյանի մասին:
  • Կարդացածդ, տեսածդ կամ լսածդ բանավո՛ր ներկայացրու:
  • Վերլուծի՛ր Ավ. Իսահակյանի՝ քեզ հատկապես դուր եկած բանաստեղծությունը կամ բանաստեղծությունները:

Վիրտուալ շրջայց Իսահակյանի տուն-թանգարանում

Ուսումնական ճամփորդություն Գյումրի

Գործնական աշխատանք

Հինավուր- ավանդությունն ասում է, թե շատ տարիներ առաջ, երբ մարդիկ մեհենական սուր-

կրակի՝ ատրուշանի առ-և ջերմեռանդ-րեն զոհեր էին մատուցում հե-անոս աստվածներին,

Հայոց աշխարհի Բզնունյաց ծովում (այսպես էր կոչվում Վանա լիճը) դեռ ոչ մի կղզի չկար: Օրերից մի օր վիշապաքաղ Վահագն աստվածն իր սիրելիի՝ չքնաղատես Աստղիկի հետ նավակով զբոսնում էր ծովի վրա:  Վաղոր-յան շնկշնկան զեփյուռը քնքշ-րեն խաղում էր

պա-պաջուն ալիքների հետ:  Զմայլված երկնակա-կառ ժայռերով շրջապատված ալ-ետ ծովակի

գեղեցկությամբ՝ դիցուհին ա-սոսում է, որ ծովը հանգստավայր չունի: Եվ հրավարս, բոցամորուս

Վահագնը բարձրանում է Հայկական պարի կատարները, վի-խարի ժայռաբեկորներ պոկում և

նետում ծովի ալիքների մեջ: Առաջանում են Աղթամար, Կտուց և Լիմ կղզիները: Նր-ագեղ

դիցուհին պահանջում է, որ այդ կղզիներից մեկի վրա կառուցվի աշխարհի ամենաշքեղ տաճարը՝

որպես առհավատչյա իրենց անշե- սիրո: Վահագնը գործի է դնում իր աստվածային քանքարը,

և ար-իաշող Աղթամար կղզու վրա բարձրանում է Վահեվահյան անձեռակերտ մեհյան-տաճարը:

«Գեղեցիկ է, բայց ամենագեղեցիկը չէ»,- ասում է քմահաճ դիցուհին և հեռանում՝ դեմքը խոժոռած:

Անցնում են դարեր: Վասպուրականի թագավոր Գագիկ Արծրունու կար-ադրությամբ և

Հ-չակավոր վարպետ Մանվելի գլխավորությամբ գործի են անցնում վեց հազար վարպետներ՝ անթիվ-անհամար օ-նականներով: Եվ վեց-յոթ երկար ու ձիգ տարիների ըն-ացքում վեր է

խոյանում Աղթամարի գեղաշու- տաճարը:

Տեքստում Վահագն աստվածը բնութագրվում է մի քանի հատկանիշներով. դո՛ւրս գրիր այդ բառերը և մեկնաբանի՛ր, թե ինչու է նա այդ բառերով բնութագրված:

Լեզվամտածողություն

Բառերի հոմանշային շարքը դասավորի՛ր ըստ իմաստի սաստկացման:

քանքար, ձիրք, տաղանդ, ընդունակություն, հանճար

Հոկտեմբերի 27-  31 Ուխտագնացություն

 Ուսումնական աշուն

Հայրենագիտական  ճամփորդություն —

Կրթական ծրագրերի փոխանակման նախագիծ

Երկարաժամկետ նախագծեր

Երկարաժամկետ նախագիծ «Երգ երգոց»

Реклама

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s