ՈՒՍՈՒՄՆԱՀԱՅՐԵՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ՃԱՄՓՈՐԴՈՒԹՅՈՒՆ
Ճամփորդության ուղերթը- Երևան—Գյումրի- Մաստարայի ՍԲ Հովհաննես եկեղեցի- Երևան
Օրը-
Ճամփորդության ընթացքում իրականացվող ենթանախագծեր
ա) մշակութային Կումայրի- Գյումրի
բ) Գյումրու պատմաշակութային կոթողներ, ճարտարապետական նմուշներ, Գյումրու և գյումրեցու կյանքը
դ) ավանդություններ
ե) Կարդում ենք Վարպետաց քաղաքի Վարպետաց փողոցում
զ) կրթական ծրագրերի փոխանակում Գյումրիի հենակետային վարժարանում- Գյումրի
Վազգեն Սարգսյան փող., 32 շենք
Մասնակիցներ- Ավագ դպրոցի սովորողներ
Նախագծի նպատակը
- Մշակութային, ճանաչողական քայլք Գյումրիում
- ձեռք բերել մարդկանց հետ աշխատանքային կապեր ստեղծելու հմտություններ
Գործունեությունը Շիրակի մարզում՝
- Քայլարշավ 5 ուղղություններով
- Թանգարանների տարածք
- Կենտրոնական հրապարակ
- Գորկու այգի
- Թատերահրապարակ
- Քաղաքային կենցաղ՝ քաղաքային կենցաղի և ազգային ճարատարապետության թանգարանը, հին Տերյան փողոցը
Նախագծի խնդիրները՝
- հավաքել Գյումրիի հարսանեկան ծեսի, ավանդույթների հետ կապված բանահյուսական նյութ
- կապ հաստատել տեղի դպրոցի սովորողների հետ
- կրթական փոխանակումներ
- Նախագծի մասնակիցները՝ 9-10-րդ դասարանցիներ
Նախագծի իրականացման ժամկետները՝ 2 շաբաթ (նախապատրաստական շրջան, մեկօրյա ճամփորդություն) - Նախագծի իրականացման քայլերը.
Նախապատրաստական շրջան.
Համացանցի միջոցով կատարել ուսումնասիրություն.
- Շիրակի մարզ.ընդհանուր պատկերացում մարզի մասին
- տարածքի մշակութային կոթողները
- բարբառը. բարբառի մասին տեղեկություն
- ծանոթացում Մշո բարբառին
- ծանոթացում բանահյուսական գործունեությանը
Առաջարկվող ուսումնասիրվող նյութ
Շիրակի մարզ
Գյումրի
Գյումրիի հուշարձանների ցանկ
Գյումրվա բարբառ
Բնակելի տները` մշակութային արժեք
Տեսարժան վայրեր
Ուսումնասիրված նյութի հրապարակում սովորղների բլոգներում
Պայմանավորվածության ձեռքբերում Գյումրու հենակետային վարժարանի տնօրենի հետ
Հանդիպման ժամանակ ներկայացվելիք երգերի, երգ-պարերի, պարերի ընտրություն
- Նախագծի իրականացում
- Ճամփորդություն Գյումրի
- Հանդիպում դպրոցի սովորողների, ուսուցիչների հետ. նախագծի ներկայացում
- Սովորողների, տեղի ուսուցիչների օգնությամբ հանդիպումներ քաղաքի տատիկ-պապիկների հետ. բանահավաքություն
- Տեղի սովորողների ուղեկցությամբ այցելություն եկեղեցի (ներ), քայլերթ քաղաքում:
- Վերադարձ
- Ճամփորդության ընթացքը՝
- Նախագծի արդյունքների ներկայացում
Սովորողների պատումներն իրենց բլոգներում
Հավաքված նյութի մշակում-հրապարակում
Հենակետային վարժարանի սովորողների հետ հետագա կապի մասին պատումներ - Նախագծի մասնակցի գնահատումը
Մասնակիցը գնահատվում է ըստ իր նախնական փուլում կատարած ուսումնասիրությունների, նախագծի արդյունքների ներկայացման, նախագծի շարունակականությոը ներկայացնող պատումներ