Նախագիծ — «Ուսումնական Գյումրի»


ՈՒՍՈՒՄՆԱՀԱՅՐԵՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ՃԱՄՓՈՐԴՈՒԹՅՈՒՆ

k2

Ճամփորդության ուղերթը- Երևան—Գյումրի- Մաստարայի ՍԲ Հովհաննես եկեղեցի- Երևան

Օրը-

Ճամփորդության ընթացքում իրականացվող ենթանախագծեր
ա)  մշակութային Կումայրի- Գյումրի
բ) Գյումրու պատմաշակութային կոթողներ, ճարտարապետական նմուշներ,  Գյումրու և գյումրեցու կյանքը

դ) ավանդություններ
ե) Կարդում ենք Վարպետաց քաղաքի Վարպետաց փողոցում
զ) կրթական ծրագրերի փոխանակում Գյումրիի հենակետային վարժարանում- Գյումրի
Վազգեն Սարգսյան փող., 32 շենք
Մասնակիցներ- Ավագ դպրոցի սովորողներ

Նախագծի նպատակը

  • Մշակութային, ճանաչողական քայլք Գյումրիում
  • ձեռք բերել մարդկանց հետ աշխատանքային կապեր ստեղծելու հմտություններ

Գործունեությունը Շիրակի մարզում՝

  • Քայլարշավ  5 ուղղություններով
  1. Թանգարանների տարածք
  2. Կենտրոնական հրապարակ
  3. Գորկու այգի
  4. Թատերահրապարակ
  5. Քաղաքային կենցաղ՝ քաղաքային կենցաղի և ազգային ճարատարապետության թանգարանը, հին Տերյան փողոցը

Նախագծի խնդիրները՝

  • հավաքել Գյումրիի հարսանեկան ծեսի, ավանդույթների հետ կապված բանահյուսական նյութ
  • կապ հաստատել տեղի դպրոցի սովորողների հետ
  • կրթական  փոխանակումներ
  1. Նախագծի մասնակիցները՝ 9-10-րդ դասարանցիներ
    Նախագծի իրականացման ժամկետները՝ 2 շաբաթ (նախապատրաստական շրջան, մեկօրյա ճամփորդություն)
  2. Նախագծի իրականացման քայլերը.
    Նախապատրաստական շրջան.
    Համացանցի միջոցով կատարել ուսումնասիրություն.
  • Շիրակի մարզ.ընդհանուր պատկերացում մարզի մասին
  • տարածքի մշակութային կոթողները
  • բարբառը. բարբառի մասին տեղեկություն
  • ծանոթացում Մշո բարբառին
  • ծանոթացում բանահյուսական գործունեությանը

Առաջարկվող ուսումնասիրվող նյութ

Շիրակի մարզ
Գյումրի
Գյումրիի հուշարձանների ցանկ
Գյումրվա բարբառ
Բնակելի տները` մշակութային արժեք
Տեսարժան վայրեր

Ուսումնասիրված նյութի հրապարակում սովորղների բլոգներում
Պայմանավորվածության ձեռքբերում Գյումրու հենակետային վարժարանի  տնօրենի հետ
Հանդիպման ժամանակ ներկայացվելիք  երգերի, երգ-պարերի, պարերի  ընտրություն

  1. Նախագծի իրականացում
  • Ճամփորդություն Գյումրի
  • Հանդիպում դպրոցի սովորողների, ուսուցիչների հետ. նախագծի ներկայացում
  • Սովորողների, տեղի ուսուցիչների օգնությամբ հանդիպումներ քաղաքի տատիկ-պապիկների հետ. բանահավաքություն
  • Տեղի սովորողների  ուղեկցությամբ այցելություն  եկեղեցի (ներ), քայլերթ քաղաքում:
  • Վերադարձ
  • Ճամփորդության ընթացքը՝
  1. Նախագծի արդյունքների ներկայացում
    Սովորողների պատումներն իրենց բլոգներում
    Հավաքված նյութի մշակում-հրապարակում
    Հենակետային վարժարանի  սովորողների հետ հետագա կապի մասին պատումներ
  2. Նախագծի մասնակցի գնահատումը
    Մասնակիցը գնահատվում է ըստ իր նախնական փուլում կատարած ուսումնասիրությունների, նախագծի արդյունքների ներկայացման, նախագծի շարունակականությոը ներկայացնող պատումներ

Оставьте комментарий