Կարդում ենք Բակունց
Հետազոտական աշխատանք- Ակսել Բակունց
Կարդա՛ «Ալպիական մանուշակը» պատմվածքը:
Կարդա՛ նաև Ո՞վ էր Բակունցի «Ալպիական» կինը
Առաջադրանքներ
- Բառարանային աշխատանք
- Տեղեկություններ Կաքավաբերդի և Բասուտա գետի մասին։
- Ի՞նչ է տալիս բնության նկարագրությունը պատմվածքին (եթե չլիներ բնության նկարագրությունը, ի՞նչ կփոխվեր պատմվածքում)։
- Գրավոր համեմատի՛ր հնագետի և նկարչի կերպարները ( 7-10 նախադասություն)։
- Ստեղծագործական աշխատանք- Ի՞նչ տեսա և զգացի….
Կարդա «Միրհավը» պատմվածքը:
Ի՞նչ դեր է խաղում վերհուշը պատմվածքում:
Կարդալ «Սպիտակ ձին » պատմվածքը։
Առաջադրանքներ
Բառարանային աշխատանք
Խոսի՛ր գլխավոր հերոսուհու՝ Շարմաղ բիբիի մասին, ասելիքդ հիմնավորի՛ր պատմվածքից վերցված տողերով:
Գրավոր ներկայացրո՛ւ հետևյալ հատվածների ասելիքը.
- «Արտերից, դաշտերից և հեռվի անտառից հովը բերում էր զով սառնություն և հազարավոր խոտերի բույր, որի մեջ ավելի սուր զգացվում էր սուսամբարի և արդեն չորացող դաղձի կծու հոտը»։
«Սիմոնը նստել էր դարբասի քարին և քարի նման հոգսը ծանրացել էր նրա սրտին»։
«Սիմոնը ձիու չվաններից և սանձից զգում էր Ցոլակի ողորկ մարմնի ծանոթ հոտը։ Եվ մի միտք, ծանր բեռից ավելի դժվար ծանրությամբ, նստել էր նրա գլխում և նա խոնարհել էր գլուխը։ Բայց փակ աչքերով էլ տեսնում էր արնոտ չեչաքարը։
— Հենց իմ փիսությունը մնաց, Ցոլա՜կ… Հիմա հազար ձիու մեջ անտեր խրխնջում ես… Յարաբ տեսնես արյունը ցամաքե՞ց»։
- Արևի մայր մտնող շողերը հրդեհել էին ամպերը, ներկել արնոտ գույնով։ Լեռների սև ստվերները ավելի վառ էին ցոլացնում ամպերի կարմիրը։ Կաթնաղբյուրի արոտներում և սարալանջում էլ ոչ մի կաքավ չէր կարդում և ոչ լոր էր ճկում։ Քնել էին քարերը, խոտերը, անբան հավքերը և լեռների վրա իջել էր իմաստուն մի երեկո։
- Գրավոր ներկայացրո՛ւ կենդանի-մարդ հարաբերությունը։
5.Համաձա՞յն ես Սիմոնի արարքի հետ։ Պատասխանդ պատճառաբանի՚ր:
- Ինչո՞ւ է ստեղծագործությունը կոչվում «Սպիտակ ձին»: Նոր վերնագի՛ր առաջարկիր:
- Ո՞րն էր ստեղծագործության գլխավոր ասելիքը։