Մանկավարժական աշխատողների աշնանային ճամբար
Ուխտագնացություն պատմական Հայաստան —(28.10-01.11)
Մովսիսյան Նունե
Մովսիսյան Նունե
Հարությունյան Մենուա
Հարությունյան Մարգարիտ
Մելքոնյան Անահիտ
Մելքոնյան Անահիտ
Հարությունյան Նելլի
Առաքելյան Լիլիթ
Սարգսյան Ելենա
Սարգսյան Ելենա
Սարգսյան Ելենա
Ճաղարյան Սվետա
Բաղդասարյան Անի— 4-րդ դասարանի սովորող
Երթուղու քարտեզը
Ֆիլմեր
Առաքելյան Լիլիթ
Սարգսյան Ելենա
Թարգմանական ուսումնական նախագիծ
Քէշիշեան Արմիկ
Կարապետյան Մերի
Ասատրյան Մարինե
Կարախանյան Մարգարիտա 1. 2.
Տեր-Պետրոսյան Նազելի
Նախագիծ «Տոնացույց»
Ընտանեկան նախագիծ «Մանչուկ»
Գևորգ և Աննա Հովհաննիսյաններ
Նախագիծ «Երգ երգոց»
Ասատրյան Մարինե-«Կարդում եմ…»
Գայանե Օհանյան -Նախագիծ «Կարդում ենք…»-
Հեռավար առաջադրանք գրականություն
Ընտրությամբ խումբ. նախագծեր քաղաքային թափառումներ-նոյեմբերի 2
- Ուսումնական կաբինետի նախաձմեռային պատրաստության աշխատանք
-
Միջազգային կլոր սեղան. ասուլիս-Միջազգային կլոր սեղան. ասուլիս- նոյեմբերի 2
Միջազգային-ազգագրական պարատուն Մարմարյա սրահում
Շրջակա միջավայրի խնամք-ընտրությամբ խմբի սովորողներ-նոյեմբերի 3
Ուսումնասիրություն
- Դիտարկում
Շատ հագեցած, հետաքրքիր շաբաթ էր, հետաքրքիր բոլոր առումներով: Համոզվեցի մեկ անգամ ևս, որ աշխատելու համար տարածությունն ու հեռավորությունը խնդիր չեն: Հեռվից ամեն երեկո կարդում էի սովորողներիս նամակները, շտկումներ անում, լսում էի ձայնագրությունները: Շատ լավ էր:
Մտահոգությունս այլ է. աշխատող, պատասխանատվություն ունեցող սովորողը միշտ, ամեն անգամ կատարում է իր աշխատանքը, իսկ մի մասը իրոք «հանգստանում» էր: